W świecie podróży co chwile pojawiają się nowe trendy i inspiracje, które kształtują preferencje podróżników. Dla biur podróży ważne jest, aby być na bieżąco z oczekiwaniami swoich klientów i oferować im niezapomniane doświadczenia. Wśród preferencji podróżniczych w 2024 roku, wyłaniają się podróże inspirowane serialami, wyjazdy transformujące oraz wyjazdy aktywne.
Podróże inspirowane serialami
Fani popularnych serii pragną odkrywać miejsca, w których rozgrywały się ich ulubione sceny. Biura turystyczne mogą oferować specjalne wycieczki tematyczne, które pozwalają fanom przenieść się w świat swojego ulubionego serialu.Czy to spacer po ulicach miast, które służyły za tło dla znanych scen, lub odwiedzanie kultowych miejsc i budynków, w których główni bohaterowie wcielali się w swoje role – podróżowanie staje się jeszcze bardziej ekscytujące, gdy można odwiedzić miejsca znane do tej pory tylko z ekranu. Idealnym przykładem takich wycieczek jest serial “Biały Lotos”, kręcony w 2 lokalizacjach – Taormina, Sycylia oraz Maui, Hawaje. Warto wspomnieć, że akcja serialu miała miejsce w prawdziwych hotelach należących do sieci Four Seasons, co czyni to doświadczenie jeszcze bardziej ekscytującym dzięki możliwości spędzenia nocy w dokładnie tym samym hotelu, w którym działa się akcja serialu.
Sezon 3 serialu “Biały lotos” będzie miał miejsce w Tajlandii, a prawdopodobieństwo kręcenia go w jednym z hoteli Four Seasons jest bardzo duże. Wygląda na to, że Tajlandia będzie następną rozchwytywaną destynacją po emisji 3 sezonu.
Drugim trendem są wyjazdy transformujące
Podróżowanie nie ogranicza się już tylko do zwiedzania miejsc, czy odpoczynku na plaży, ale staje się sposobem na rozwój osobisty i duchowy. Klienci biur turystycznych coraz częściej poszukują wyprawy, które pozwolą im zyskać nowe doświadczenia, umiejętności, lub po prostu lepiej poznać samych siebie. Wyjazdy medytacyjne czy warsztaty rozwoju osobistego – te formy podróżowania mają na celu głębsze zrozumienie siebie. Dzięki naszej aplikacji do planowania i rezerwacji wyjazdów, organizacja takiego wypadu staje się jeszcze łatwiejsza co pozwala skupić się na tym co najważniejsze – na zapewnieniu najlepszych wrażeń swoim klientom.
Trzecim trendem są aktywne wyjazdy
Wiadomo, że nie samymi zabytkami oraz plażą człowiek żyje, jednak połączenie aktywnie spędzonego czasu z podziwianiem niesamowitych widoków oraz architektury jest dla niektórych strzałem w dziesiątkę. W aktualnych trendach widać wyraźne zainteresowanie aktywnymi wypadami, gdzie ruch i przygoda są na pierwszym miejscu. Jednym z przykładów aktywnego spędzania czasu mogą być kilkudniowe wyjazdy rowerowe – prowadzące popularną nadmorską trasą R10 od Świnoujścia aż po Hel, Naddunajską Drogą Rowerową, która jest najdłuższą, 300km trasą wzdłuż drugiej co do wielkości rzeki w Europie lub przejażdżka wzdłuż jeziora Garda we Włoszech z widokiem zapierającym dech w piersiach.
Dla biur turystycznych kluczem do sukcesu w 2024 roku będzie umiejętne wykorzystanie tych trendów, oferując klientom niezapomniane doświadczenia, które spełnią ich oczekiwania i pragnienia podróżnicze. Niezależnie od tego, czy są to podróże inspirowane ulubionymi serialami, wyjazd transformujące czy wyjazdy aktywne, ważne jest, aby każda podróż była dla klientów wyjątkowa i niepowtarzalna, co z wykorzystaniem naszej aplikacji będzie z pewnością o wiele przyjemniejsze i łatwiejsze do osiągnięcia.